wtorek, 13 listopada 2012

Aktualizacja

Siemka tu Asia : p. Zaszło parę drobnych zmian w transformice. Wita nas kolejna wersja - 1.54 . Zmianę widać choćby na profilu, możemy zobaczyć ile do tej pory przeszliśmy bootcamp'ów. Inne zmiany to :

  • Zniknięcie eventu Halloween.
  • Zniknięcie mapek z wampirami ( przynajmniej tak mi się zdaje xd )
  • Nowa komenda - /info


Tu macie Screena z tą nową komendą : d. Słyszałam, że są jakieś problemy z zaliczaniem camp'ów. Mam nadzieje, że to nie prawda, a jeżeli prawda , to liczę na poprawę : )


                                                                                                                       Asia : *

4 komentarze:

  1. Co zrobic zeby sie bootcampy zapisywały : ddd

    OdpowiedzUsuń
  2. Za pierwszym razem ci nie zalicza, dopiero po drugim wejściu do norki na tej samej mapie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O,dzięki Viridi :D Bo właśnie wczoraj przeszłam Bootcampa i mi nie zapisało :c

    OdpowiedzUsuń