sobota, 20 października 2012

Postanowienie .

Siemka . 
Mamy wieelką prośbę do naszych wiernych czytelników i czytelniczek .♥ 
Chciałybyśmy uzbierać :
-5000 odwiedzin bloga 
-do każdej notki po około 12-15 ,,super''


Baardzo prosimy o pomoc w uzbieraniu celu . ! : ) 

Piszcie w komentarzach pod tą notką ile zrobiliście  ( można wysyłać linka znajomym ) 

Oczywiście prawdziwą liczbę . 
Jakby co możemy sprawdzić , więc nie oszukiwać . ; )
Osoba ,  która najwięcej zrobi zostanie nagrodzona : 3 
Jest o co walczyć ! : ) 

Kreszik .♥
Odblask .♥

3 komentarze:

  1. Hey. ;3
    Blog mi się podoba, szkoda że go nie piszę. :((
    Może mnie kiedyś dodasz, będę robić przeróżne notki. ;3
    Nazywam się na grze Hanajii i jakby co odpisz w komentarzu. :))
    Jedyna rzecz która mnie razi po oczach w tym blogu to tło jak chcesz mogę się nauczyć robić tła bo trochę się bawię w grafice ale jak nie to nie nikomu nic nie narzucam chcę tylko pomóc. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Tło czy tam szablon , nwm jak to się nazywa xD Odblask musi zmienić bo ja już mam inny wygląd i wgl. : /
    Może kiedyś jak bd szukać ,,pisarki '' do bloga wypadnie na ciebie ? : )
    Pozdro . Kresz. ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmieniłyśmy z Odblaskiem większość bloga. Mam nadzieje ,że się podoba ; 3

    OdpowiedzUsuń